Tagastamine
Meie tagastuspõhimõtteid kohaldatakse 14 päeva jooksul. Kui teie ostust möödub 14 päeva, ei saa me kahjuks teile raha tagastada ega kaubavahetust pakkuda.

Tagastamiseks peab toode olema samasuguses seisundis, nagu see oli teieni saabumisel. Samuti peab toode olema originaalpakendis.

Tagastamiseks on vajalik kviitung või ostukinnitus.

Tagasimaksed (kui on kohaldatav)
Kui oleme teie tagastuse kätte saanud ja seda kontrollinud, saadame teile e-kirja, et teavitada teid tagastatud toote kättesaamisest. Samuti teavitame teid tagasimakse kinnitamisest või tagasilükkamisest.
Kui tagasimakse on heaks kiidetud, siis seda töödeldakse ja teie krediitkaardile või originaalmaksevahendile tagastatakse raha automaatselt seitsme tööpäeva jooksul.

Hilinenud või puuduolevad tagasimaksed (kui on kohaldatav)
Kui te pole veel tagasimakset saanud, kontrollige esmalt uuesti oma pangakontot.
Seejärel võtke ühendust oma krediitkaardiettevõttega, teie tagasimakse ametlikuks saatmiseks võib kuluda veidi aega.
Järgmisena võtke ühendust oma pangaga. Tagasimakse saatmisele eelneb sageli töötlemisaeg.
Kui olete kõik eespool nimetatu teinud ja te pole ikka veel tagasimakset saanud, võtke meiega ühendust aadressil info@smartmed.ee

Vahetamine (kui on kohaldatav)
Tooteid asendatakse ainult juhul, kui need on puudustega või kahjustatud. Kui teil on vaja toode sama toote vastu vahetada, saatke meile e-kiri aadressil info@smartmed.ee.

Te vastutate oma kauba tagastamise eest oma saatmiskulude eest. Saatmiskulusid ei tagastata. Kui saate tagasimakse, arvatakse tagastamise kulud maha teie tagasimakse.
Kui soovite saata ostu tagasi otse Smartmed.ee-le, siis teavitage meid kõigepealt e-posti teel info@smartmed.ee.
Toote tagastamise saatmiskulude eest vastutate teie. Saatmiskulusid ei hüvitata. Tagasimakse korral arvestatakse tagasisaatmise kulud teie tagasimaksest maha. Kaupa saab tasuta tagastada Omniva, Smartposti pakiautomaaditeenuseid ja tagastamiskoodi kasutades. Tagastamiskood peaks teil olema SMS-teates, mille saite, kui toode teieni jõudis. Kui teil pole tagastamiskoodi, võtke meiega ühendust aadressil info@smartmed.ee ja me saadame teile tagastamiskoodi.

Olenevalt teie elukohast võib ajakulu toote vahetamiseks olla erinev.

Kui saadate toote teele, peaksite kaaluma jälgitavat saatmisteenust või saatmiskindlustuse ostmist. Me ei garanteeri, et me teie tagastatud toote kätte saame.